Årsresumé Del 1

Januari
Januari 2014 minns jag inte så mycket av förutom att fyllde jag 15 vilket firades med min bästavän. Förutom det hade jag många myskvällar med film och bra sällskap. Haha jag fotade nästan ingenting så jag vet ärligt inte riktigt vad jag gjorde.. ;)
 
 
Februari
I februari fotade jag många självporträtt och är speciellt nöjd med de som jag tog precis innan jag färgade håret. De vart en väldigt snygg kontrast med den råttfärgade hårbotten och de organge/blonda topparna. Precis efter dessa bilder färgade jag helt blont och vart välidgt nöjd. Jag åkte även skidor för första gången tillsammans med Nikitas familj och det var hur kul som helst! :D Det var definitivt inte sista gången jag åkte skidor!
 
Mars
Här fotade jag inte så mycket heller men jag vet att jag började träna mer och började jobba mer på min psykiska häsla och började gå till en psykolog.
 
April
I april började värmen sakta smyga sig in och jag var tillsammans med resten av Stockholm i kungsträdgården för att fota de vackra körsbärsträden. Det bar en sväng upp till Dalarna över påsk med Nikita och  hennes familj där fick jag åka snöskoter för första gången vilket var sååååå kul! Sedan var det även Bellas tur att fylla år vilket resulterade i en bra kväll med trevligt folk.
Jag tog denna månad ännu flera framsteg då jag succesivt började ta tag i mina problem och tog mer ansvar för min egen lycka.
 
 
Maj
I maj var sommaren verkligen på väg och det vart flera kvällar på en filt på ängen med fantastiskt sällskap. Jag var även på Justin Timberlek (med sjuka platser!) och herregud är allt jag kan säga. :D
I skolan fick vi ett extremt roligt projekt i bilden där vi skulle göra en affisch eller ett LP omslag, jag satsade på att göra ett med Avenged Sevenfold som betydde väldigt mycket för mig under den våren medans Nikita behövde leenden till hennes omslag som vi fotade tillsammans. 
 
Juni
Åh underbara Juni! Vi fick en So uppgift där vi skulle fota en sommarbild så vi åkte ner till vattnet och fotade soldnedgången dock slutade den kvällen i dyngsura och leriga skor men det var värt det då de var otroligt vackert. Mitt bild-projekt (bild 2) vart också klart och jag var så nöjd och stolt då jag under hela året misslyckades under bild lektionerna och jag vet inte varför jag tog det så hårt men att lyckas till slut var nog bland det bästa av alla mina skolarbeten. Åkte även in en sväng till stan med Bella och Nikita och fotade lite. Det vart mycket tårtbakning också då jag tror att jag bakade 4 tårtor (2 till min lillebror och två till skolan) vilket är väldigt ovanligt då jag nästan aldrig bakar, haha. Sen var det temadagar i skolan som slutade i uppträdande på avslutningsshowen på skolavslutning vilket jag också är stolt över då jag haft problem med att prata/prestera inför andra människor. 
 
Helt enkelt utvecklades jag mycket under den våren och hade många upp och nedgångar men främst ett väldigt bra halvår.  :)
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0