Gymnasievalet

 
 
Igår var jag på gymnasiemässan med pappa och några vänner och jag hittade ganska mycket som var intressant. Innan mässan hade jag egentligen bara kolla runt på 3-4 stycken skolor men nu har jag 19 alternativ som alla låter ganska bra. Min beslutsångest är extremt stor och jag känner att jag inte riktigt vet vad jag ska göra. Det finns ju så mycket at välja mellan, det är ju inte bara vilken linje utan på de flesta skolor så skiljer sig linjerna lite grann vilket gör det ännu svårare och sedan är det ju avstånd och intagningspoäng. Just nu så lutar det lite mer åt en skola  än de andra men vi får se vad som händer efter alla öppna hus. 
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0