Trött och Vacker

 
Kom nyss hem efter att ha spenderat eftermiddagen och kvällen med min fantastiska kusin, supermysigt och kul. Innan det föröskte jag att plugga men det var urtråkigt och att kolla igenom bilder och videos från igår var mycket roligare :). Haha jag har varit så himla vacker idag, pigg och fräsch ;).När jag vaknade imorse så märkte jag nämligen att somnat i min morgonrock och hade konsertbandet kvar på armen och att mitt hår stod åt alla håll, riktigt skönhet i spegeln. Nu ska jag plugga lite snabbt och sedan sova och ladda inför en idrottslektion och en halv friluftsdag med vandring som står på schemat imorgon. 

Kommentarer
Postat av: Malin Johansson [PINKPIERCINGS.se]

svar: Haha ja typ :D

Ja det äre :)

2014-05-11 @ 22:53:30
URL: http://pinkpiercings.se/
Postat av: Matilda Sundin

svar: Haha det är inte det lättaste, men nån brukar alltid stå och leka med katterna så då är det lättare ;)

2014-05-12 @ 10:22:19
URL: http://femtonplus.blogg.se

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0