Lång vecka

 
Det var ett tag sen nu, vilket jag skrev att det förmodligen skulle bli och denna vecka har varit välidigt upp och ner. Jag visste att denna vecka skulle vara fullbokad men lite annat kom upp men denna vecka fyllde i alla fall min bästavän Nikita år och jag har haft några underbara dagar vilket jag hoppas och tror att hon också haft. Lite bilder från helgen och veckan kommer senare. Utöver det har jag haft en tjejkväll men de flesta från min skola i nian vilket vart väldigt lyckat och sedan har årets luciatåg börjat öva. 
Nu ska jag i alla fall sova, för att orka imorgon och på tisdag vilket jag skriver om senare, puss och kram.
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0