Jul, jul, strålande jul

 
God jul eller snarare god fortsättning på er allihoppa! :) Hur mår ni? Själv mår jag bara bra och har haft ett par väldigt bra dagar nu runt jul och hoppas att ni också haft det. Idag spenderades med att fixa ett nytt simkort till min nya telefon,ett gympass med mamma, matlagning med familjen och vi har även gjort lite hemmgjord glass (sååå gott). Är riktigt tacksam över att detta lov har börjat så bra och jag har verkligen slappnat av de senaste dagarna, börjar känna mig lite taggad på det sista halvåret och är inte särsklit stressad över det längre faktiskt. :) Så nu ska jag njuta allt jag kan av den resterande delen av det här lovet (som är mitt sista i grundskolan #dramaqueen)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0