Jag älskar detta

 
Klockan 05.45 ringde klockan och 07.00 var  jag i skolan för att byta om till mina tärnkläder och förbereda mig inför de 3 förmidagsföreställningar för elever och inför de 2 kvällsföreställningarna inför föräldrar (o.s.v). Det har varit helt underbart kul och jag verkligen älskade varje minut. Alla var verkligen jätte duktiga och vi fick sjukt mycket beröm och det kändes magiskt vid vissa tillfällen. Liksom sist jag var med på något liknande lärde jag känna männsikor bättre och bara haft en sån underbar tid. Detta är en av de största anledningarna till att jag älskar min skola, stämningen som uppstår bland alla elever och lärare under denna tid. Känns väldigt jobbigt att det redan har gått ett halvår av 9:an men samtidigt skönt att det är ett halvår kvar så nu jag ska njuta varje sekund.  
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0