Packa, plugga, stressa

 
Nu känner jag att jag är jätte stressad och hinner knappt med det jag ska göra men jag slänger ändå in ett snabbt litet inlägg när jag ändå har datorn igång. Jag håller just nu på att packa inför barcelona eftersom att jag knappt hinner imorgon (måste ju umgås med mina underbara vänner, även om jag bara är borta ett några dar.) och samtidigt så måste jag plugga till ett fysik-prov och ett so-prov och skriva klart 2 uppsatser som ska vara inlämmnade på fredag. Ugh nu måste jag rappa på så att jag slipper vara vaken hela natten och plugga.

Kommentarer
Postat av: Clara

Så söt topp!

2013-05-27 @ 06:53:44
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0