Nikita här

Hallojsan. Johannas bästa kompis Nikita här, som för övrigt gör ett gästinlägg för första gången, woho. Efter skolan umgicks vi lite med några härliga människor. Senare begav vi oss hem till Johanna med Malva, och försökte avsluta vårt grupparbete, det gick ju mindre bra, men men.. Nu tänkte jag och Johanna avlusta dagen med ett litet besök på Wayne's. Hoppas alla mår lika bra som jag :) 
 
Innan jag lämnar här vill jag bara berätta hur sjuk mycket du betyder för mig bästavän, mitt liv bara blev så mycket bättre när jag lärde känna dig. Visst, vi har motgångar, och är inte alltid helt ense. Men jag älskar dig och Malva mer än ni någon kan förstå. Ni kompleterar mig som person, och när jag säger att jag aldrig kommer lämna eran sida, så menar jag det. NIJOMA always and forever, love you big sis. 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny Belaieff

Sv: åh tack så mycket!
hur har du haft det idag?
kram!

2013-05-14 @ 18:48:30
URL: http://fannybelaieff.blogg.se/

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0