Barcelona

Nu tänkte jag snabbt och kortfattat berätta om min vistelse i Barcelona. 
I fredags vid 06.50 lyfte planet från Arlanda och jag sov som vanligt genom mestadels av resan.Jag kom fram någon gång runt 11-12 tiden och vi gick genast till hotellet och lämnade bagaget och gav oss ut på en promenad som slutade med att vi hamnade på stranden. Sen bar det iväg för att äta tapas och det gick väl mindre bra.. Jag vart tyvär matförgiftad men det gick över efter nån dag. På lördagen var det mest vila för mig som inte mådde så bra men vi var även ute och promenerade och solade lite på stranden och under senare av dagen när jag mådde bättre hann vi även bada i tak-polen. På söndagen bar det av mot det lite mer "centrala" barcelona (city). Vi hittade ett gulligt litet café med uteservering så att vi kunde sitta i solen och vi gick även runt och utforskade gammla byggnader och fotade så klart. Och så gick vi även hela stranden vilket jag tror var över en mil. Men det var extremt vackert. På Måndagen var det sista dagen och vi hade bestämt att vi nu skulle ta oss ann shopping gallerian men med min vanliga tur så var det självklart stängd just den dagen så det fick bli yttligare än dag på stranden. och så bar det av för hemfärd från Barcelona airport runt 9-10 tiden. 
Jag har haft en helt otroligt bra weekend tillsammans med min pappa och jag tackar honom tusen gånger om för min fantastiska födelsedags present. ♥
(fler bilder kommer senare)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0