Home Sweet Home

Nu är jag äntligen hemma efter nästan 2 veckor av resande.
Förr-förra onsdagen (3 Juli) åkte jag och min familj iväg till  Bulgarien och hade en super skön, mysig semster. En vecka senare bar det av hem mot Sverige igen och vid 3-tiden på torsdags morgonen var jag entligen hemma. Men då var det bara att hoppa in i duschen och packa upp och packa om igen. Och vid 12-tiden bar det av upp mot Dalarna till Nikitas landställe med henne och hennes familj. Även där så hade jag det super mysigt och underbart. Men tyvär tog även den resan slut och det bar hem mot kära Stockholm tidigare idag. Så nu efter två veckors resande ska jag äntligen få sova i min egen säng. Borta bra men hemma bäst stämmer ganska bra. Hur roligt det än är att resa så är känslan att få komma hemigen oslagbar.
 
(Mer detaljerade berättelser och bilder kommer upp senare.)

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0