Believe tour

 
Igår var en av dom bästa dagarna i mitt liv!♥ Jag kan inte fatta att jag har sett JUSTIN BIEBER LIVE! DET ÄR HELT SJUKT. Det var verkligen ett oförglömmligt minne och jag skulle verkligen vilja göra om det. Det är så surrealistisk att detta ögonblick som jag har väntat på sen 2009 (ja, jag har hängt med sen början serru) äntligen har kommit och nu kan jag äntligen säga att jag har sett honom live! :') Jag är så sjukt obeskrivligt lycklig! Tyvär så medkom lite skador på rösten av allt skrikande men det är sånt som man får ta. Jag trodde att jag aldrig skulle få se honom och när han gav besked att han skulle komma så trodde jag aldrig att jag skulle få tag i biljetter men NEVER SAY NEVER.

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0