Virrat runt

(tagen av malva för ett tag sedan)
Hejsan på er. Nu kan jag äntligen pusta ut efter att ha virrat runt hela kvällen efter lite småsaker till origenterings dagen imorgon. Jag ska egentligen inte vara med p.g.a mina skador och ledsmärtor. Men jag måste vara med på lite första hjälpen grejer och sådant. Så jag börjar i alla fall halv 11 och alla andra kvart i 9 så det känns helt okej. ;) Resten av dagen har i alla fall varit helt okej. Nu ska jag ta och bädda ner mig under en filt och dricka lite te och läsa redy to fly av Little Mix. Så vi hörs mer imorgon.

Kommentarer
Postat av: olivia

vacker bild!! :)

2012-09-28 @ 20:46:17
URL: http://olivias.webblogg.se

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0