Leeeedigt

 
YES säger jag bara, yes yes yes ledigt! Känns så skönt att kunna säga att jag bara har TVÅ riktiga skoldagar kvar och endast EN inlämningsuppgift. :D Längtar som bara den till tema dagarna där jag fick temat dans och även till klassdagen och till skolavslutningen. Jag vet dock att jag kommer sakna detta år väldigt mycket så fort det blir sommarlov men nu är jag bara så trött på alla prov och inlämningar. Nu är det i alla fall fyra lediga dagar att njuta av och det känns super skönt och det första jag ska göra är att sova så god natt på er så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ida Lindborg ♡

såå fint!

Sv: Tack :)

2014-05-28 @ 23:51:56
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/
Postat av: Aria Hayrock

Hej! Kolla gärna in min blogg som handlar om spelet Star Stable Online. Det är ett häst/äventyr spel. Kicka in för mer info! Kram.

2014-05-31 @ 12:37:34
URL: http://ariahayrockstarstable.blogg.se

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0