Frågor

Hur gammal är du? 15 år

 

 

 Hur gammal känner du dig? Jag vet inte riktigt, det varierar från dag till dag. Men oftast 15/16.

 

Är du besatt av någonting? Kanske inte besatt men jag knäcker alltid min axel.

 

Är du rädd för blod? Jag var det när jag var yngre men inte längre.

 

Vilken färg är dominerande i din garderob? Jag skulle nog säga Rosa, haha jag är en riktigt ”rosa-tönt”.

 

 

Vad har du för storlek i kläder? 36/38

 

Vilken är din favorithögtid?Jag skulle nog säga jul.

 

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Där jag är just nu.

 

Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Tror faktiskt inte att jag har en sån plats.

 

 Hur vill du tillbringa din pension? Bo i 3 månaders perioder i Stockholm och ett hus i Portugal.

 

 Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? Kolsyrat vatten, körsbärstomater, bröd, köttfärs och bea. Skulle klara mig på det egentligen haha.

 

Vem är din förebild? Nikita och Katia.

 
 

 Vad är du på för humör just nu? I’m happy.

 

Vilka världsdelar har du varit i? Europa.

 

Snarkar du? Nej det tror jag inte.

 

Hur går du helst klädd? Mjukisbyxor/Löpartights och en stor tröja om det är hemma. Ute är det nog shorts och en simpel tröja.

 

 

 

 Vilket stjärntecken är du född i? Stenbock.

 

Vilket är ditt favoritgodis? Choooooooklad.

 

Vilken är din favoritaffär? Skulle nog säga H&M då de flest av mina plagg är därifrån.

 

 Vad köpte du senast? Jag vet faktiskt inte.

 

Hur många gånger har du flyttat? 7 gånger.

 

Är du morgon- eller kvällsmänniska? Haha inget av de egentligen, jag är på dåligt humör både på kvällarna och mornarna.

 

Har du någon gång badat naken utomhus? Tråkig som jag är så nej.

 

Vad har du in din väska? Necessär, vattenflaska, hårbortse, tofsar, nycklar 

 

Var lägger du din mobiltelefon när du sover? På sängbordet bredvid sängen.

 

Är du blyg? När jag träffar nya människor eller när jag inte träffat någon på ett tag så är jag väldigt blyg i början men det går oftast över efter ett tag.

 

Har du någon tatuering? Nej, jag skulle dock vilja ha en men jag är nog för feg för att göra en.

 

 

 Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Nej

 

Har du några husdjur? En katt som heter Messi.

 

Vill du gifta dig? Yes box.

 

Var växte du upp? I en förort till Stockholm.

 

 Har du, eller har haft, något smeknamn? Jojo haha.

 

Vad shoppar du helst? Tror nog att jag tycker att träningskläder är roligast.

 

Vilken är din favoritparfym? Christina Aguileras.

 

 Vad sover du i? En tröja och trosor.

 

Tycker du om att fika? Yeeeees

 

 

 

 

Pedant eller slarver? Haha slarver x10.

 

Dricker du kaffe och i så fall vilken sort? Nopp

 

Hur ofta städar du? 1-2 gånger i veckan 

 

Leva nu, längta eller minnas? Försöker att leva nu men tyvärr minns jag oftast.

 

Vad skulle du vilja ha mer tid till? Allt: läxor, städa, vänner, sova, träna o.s.v.

 

Vad gör du för att rensa huvudet och få extra energi?  Lyssna på musik och gå en promenad.

 

Drömresemål? Nepal, Malta, Chile, New York, Hawaii och hela världen i princip.

 

Framtidsdrömmar? Läkare/brandman/psykolog/fotbollsspelare, resa och en familj.

 

Vilket blir ditt nästa köp? Ingen aning men kanske ett par vita eller svarta jeans.

 

Hur kommer du spendera semestern? Tror att mestedels spenderas med Nikita.

 

 

 


Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0