Bildprojekt

I slutet på terminen fick vi en bilduppgift som gick ut på att vi skulle göra ett LP omslag och jag vart helpeppad på det. Jag la verkligen ner mycket energi på den här och jag är EXTREMT nöjd och stolt över framsidan (1:a bilden) men mindre nöjd med baksidan (2:a bilden).
Jag var i början av terminen väldigt negativt inställd till bildlektionerna och satt mest och deppade över att jag tyckte mitt arbete var dåligt. Men jag gjorde ingenting åt det och min bildlärare började verkligen tröttna på mig. Vi hade faktiskt några pepptalks under våren som hjäplte mig mycket och det var tack vare den här uppgiften som jag insåg att det viktigaste är att jag gör mitt bästa och struntar i vad alla runt omkring tycker och tänker. Jag vet inte varför jag hade sån prestationsångest för just bilden men så fort jag valde att göra det bästa av situationen gick jag från F varning till D.  
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0