Lucia

 
Hello everybody, just nu ligger jag i sängen och tittar på friends och är så trött så att jag snart somnar.Idag har jag haft 2 genrep med skolan inför de 5 Lucia föreställningar som jag har imorgon. Det var några lågstadie elever på ett av genrepen och de var alla så extremt söta och såg så glada ut. Hoppas att vi får likannde rekationer av skolan och föräldrarna imorgon, haha. 
Bilderna ovan är i alla fall från förr-förra helgen när Nikita fixade mig inför 40-års festen som jag var på. Bilden passar som vanligt inte in till resten av inlägget men jag har lite brist på bilder så det blir de bilder jag har. :) Sleep well everybody. 
 
 

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0