Fotbolls VM

 
Just nu sitter jag och kollar på Costa Rica - Grekland och hejar verkligen på Costa Rica. Under det här VMet har jag hejat på de mer underlägsna lagen eller de sydamerikanska lagen då jag älskar glädjen. Det är ju bara såååå skönt att de "överlägsna lagen" som tror att de är mycket bättre än de mindre fotbollsnationerna har åkt ut eller i alla fall Spanien, Italien och Portugal.
Mitt favorit lag var/är Chile men de åkte tyvärr ut mot Brasilien och jag hade gärna velat se den matchen som final, det känns nästan som om de matcher som är kvar bleknar i gemförelse. Lite synd men men nu ska jag i alla fall kolla en liten stund till men sedan bege mig mot sängen. Good Night everybody.

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0