God morgon

 
God morgon eller kanske lite mer god dag. Hur mår ni idag då? Själv mår jag bara bra. Idag är det inte lika fint väder som igår (tyvär) men fåglarna kvittrar och jag tror inte att det är minusgrader ute. Tänk att för exakt ett år sedan så kunde man gå ut utan jacka utan att frysa. Men jag känner att våren börjar smyga sig fram nu och det är vi extremt glada över.
Idag ska jag i alla fall iväg och fotograferas med fotbollen och jag tycker att det ska bli sjukt kul att träffa alla speciellt eftersom att jag inte har tränat så mycket på grund av alla skador och då inte kunnat vara nere och kolla på alla träningar i -15 grader. Aja nu ska jag ta och göra lite läxor innan jag åker iväg.

Kommentarer

Släng gärna in en kommentar

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (endast jag som ser)

URL/Din blogg?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0